top of page

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest Clean Grey

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

Ingen tags endnu.

What to do now?!


I søndags fik vi af vide at vores fodboldhold ikke kunne stilles, da vi kun var 6 mand, så vi kunne ikke engang stille op i 7:11, hvor man i stedet for at være 11 på en 11 mandsbane så kun er 7. Men det kunne ikke lade sig gøre :'(

Jeg havde sådan glædet mig til skulle starte igen, men nej :(

Jeg ved helt seriøst ikke hvad jeg skal lave nu. Skal jeg starte til en ny sport? Jeg ville rigtig gerne starte til dans, men det er bare et mærkeligt tidspunkt at starte på, da de næsten er færdige :(

Og jeg hader at løbe uden grund, så det kommer nok ikke til at ske.

MEEEEEEEN jeg skal lave et eller andet, ellers bliver jeg syg!

Translation: Saturday night I got a message saying that we weren't enough to form a football team :'( I was really looking forward to playing football again, but that was just not meant to be :(

But seriously I don't know what to do now. Should I start at something new? I would love to dance, but the season is almost done so that would just be wierd.

But I hate running without a reason, so that's not gonna happen...

BUUUUUUUT I have to do something, otherwise I'm gonna go crazy!!

XOXO Monica

bottom of page